Fotokopi makinesi ve yazıcı satın alırken nelere dikkat etmemiz gerekir ?

Fotokopi almadan önce mutlaka işletme içerinizdeki doküman ihtiyaçlarınızı iyi analiz etmeniz gerekmektedir. Çünkü birçok firma kullanım ihtiyaçlarını tam belirlemediğinden yanlış makine tercihleri yaparak maddi olarak gereksiz bir yükün altına girmektedirler.Unutulmamalıdır ki yanlış yapılan tercih boşa ödenen para anlamına gelmektedir.
İşletmenizin baskı ihtiyaçlarını değerlendirmeyaparken yardımcı olabilecek sorular şunlardır:
Renkli baskı mı yoksa siyah beyaz baskı mı alıyorsunuz?
Şirketiniz ne kadar baskı alıyorsunuz ?
Ne tür bir baskı kalitesine ihtiyacınız var?
Kaç kullanıcınız var ve ofisinizin bağlantı gereksinimleri neler?
Doküman ihtiyaçlarınızı belirlerken mutlaka yatırım bedellerini göz önünde bulundurmalısınız ve ona uygun makine modellerine yönelmelisiniz. Birçok işletme uygun görünen makineleri aldıktan sonra parça ve toner sarfiyatından dolayı satın almış olduğu makineyi atıl duruma almaktadırlar. Ankara Fotokopi satış Temsilcilerimiz Ücretsiz ihtiyaç analizi yaptırmak için bizlerle iletişime geçebilirsiniz. 0312 384 67 08